Thursday, January 18, 2007

Mõnus õhtupoolik.

Meil oli vaja ammu, ammu juba kirjutada üks jutt "Mõnus õhtupoolik".
Aga mina olin haige ja sellepärast kirjutan ma selle jutu praegu.

Mõnus õhtupoolik.

Meie peres kahjuks ei ole sellist, et me kõik veedame mõnda aega õhtul koos. Me isegi sööme ka kõik eraldi. Isa vaatab telekat ja ta sööb suures toas. Ema sööb minuga ja vaatab mingit raamatud või räägib minuga. Vanaema vaatab ka telekat. Kui aga tuleb meile veel üks vanaema (minu ema ema) , siis söövad lauas peaaegu kõik. Mina, ema, vanaema, minu teine vanaema, aga isa sööb suures toas.
Siis kui on mingi pidu ja külalisi ei ole ainult meie pere, siis me ikkagi oleme koos, aga see ei ole ju iga päev.

Mina tahaksin, et me sööksime ja oleksime õhtuti ka koos.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home