Thursday, January 11, 2007

viktoriin

Täna kirjutan viktoriini. nimelt ma kirjutan selliste märkidega terejbnvhfgdahfeygsj

ja teie peate ära arvama mis ma kirjutasin.

Ülehomme saab see auhinda kes on vaadanud minu ajaveebi ja viitsinud ära arvata. Kirjutage palun kommentaaridesse!

See jutt mis ma kirjutan on siis selline.

Sellel kooliaastal(koolis) oleme lugenud palju raamatuid

"Kevade"

"Karupoeg Puhh"

neid mis me ise tahtsime lugeda ja varsti hakkame lugema "Väikevend ja Karlsson katuselt"

märkide tähendused...

S-S
e-e
l-l
k-k
o-o
i-i
a-a
s-s
t-t
(-(
)-)
m-m
u-u
g-g
n-n
d-d
p-p
j-j
r-r
" "-" "
K-K
P-P
h-h
v-v
k-k
V-V
ä- ä

See viktoriin on väga raske!!!

3 Comments:

Blogger Ave ajaveeb said...

Selle kooli aastal (koolis) oleme lugenud palju raamatuid" Kevade" "Karupoeg Puhh".Neid mis me tahtsime lugeda. Varsti hakkame lugema "Väikevend ja Karlsson katuselt".

7:24 AM  
Blogger Kristini ajaveeb said...

sellel kooliaastal (koolis) oleme lugenud palju raamatuid

"Kevade"

"karupoeg Puhh"

Neid mis me ise tahtsime lugeda ja varsti hakkame lugema "Väikevend ja Karlsson katuselt"

9:54 AM  
Blogger Kristini ajaveeb said...

voilaa ;)

loodame et mul on õigesti :)

ja saan ka auhinda !!!!

9:55 AM  

Post a Comment

<< Home