Wednesday, January 31, 2007

Mina oma vanemaid ei kasvata. Ma räägin sellest kuidas nemad mind kasvatavad nimelt kirjutan selles kuidas ema aitab mul matemaatikat teha, kui ma seal midagi ei oska.

Kõigepealt lähen ma vaikselt ema juurde ja hakkan talle rääkima kuidas ma juba terve tunni mõtlen ja mõtlen. Ema loeb ülessannet ja ma seisan tema kõrval. Ema juba saab aru mida tuleb teha, aga ema on kaval ta tahab,et ma ise mõtleksin ja ta ei ütle kuidas on vaja teha tervet ülessannet vaid saadab mind tuppa ja ütleb, et ma veelüks kord loeksin seda ülessannet. Mina teen skeemi mul ei tule ikka veel midagi veel välja. Kümne minuti pärast jälle lähen ema juurde. Ema seletab juba natuke rangemalt äkki siis ma hakkan midagi aru saama. Lõpuks tuleb nii välja, et ema peab ikkagi minema koos minuga laua juurde ja tegema seda ülessannet koos minuga.

Aga ema mõte oli see, et kui ma ei saanud midagi aru, et ma siis peaks uuesti ja uuesti lugema kuni ma aru saan. Veel räägib ema, et kas sa siis kaheteistkümnendas klassis hakkad ka niivisi minu juures koguaeg käima.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home