Tuesday, November 28, 2006

MINA

Minu nimi on Kerstin. Ma olen ühemeetriline ja neljakümnekuue cm pikkune. Mul ei ole väikesed käekesed ega väike nina ja suu, mul on kõik normaalne. Mulle meeldivad suured ujulad. Peale ujumist olen ma vesimärg. Kohe võin öelda, et olen maiasmokk, aga ma ei mõtle ka nii palju pirukate peale. Lihtsates kooli ülesannetes olen ka tarkpea. Olen ka unimüts sellepärast, et kui mind ema äratab ütleb ta, et ärka ülesse, mina ütlen jah ja jään uuesti magama. Ja nii kümme või viisteist minutit. Huvitav, kuidas ma küll sellise iseloomuga küll kõike teha jõuan? Kui kunagi keegi tahab minult mingit asja võtta, aga mina ei taha seda asja anda, siis olen ka kadekops. Võib- olla olen ka ahnepäts? Olen õnnelik, kui saan midagi või võidan midagi. Kui mul on mingi kodune töö tegemata olen ma hiirvaikne. Olin väike, siis olin sulgkerge. Peale pikka maad jooksmist on mul jalad tinarasked. Mulle meeldib taevasinine ja roosa värv. Ja ka must, sest see sobib nii roosaga kui ka sinisega. Mulle meeldib, et talvel on jääkülm, sest et lumememm ei sula ära ja kui tuled tuppa, siis saad sooja.


LÕPP!!!

1 Comments:

Blogger Ingrid Maadvere said...

Väga hästi oskad ennast analüüsida.
Paranda järgmised vead:
Peale kirjavahemärki peab olema tühik.
ühe meetriline - ühemeetrine (-ne ja -line liide kokku)
neljakümne kuue cm pikkune
käkesed - käekesed
kooliülesannetes
minutid - minutit
minult mingi asja - minult mingit asja
võib-olla
Kui mul on mingi kodune töö tegemata, olen

Suuri lumememmesid ja sooja nina
õpetaja Ingrid

1:03 AM  

Post a Comment

<< Home